ליפסקר ושות' ביצעה את מרבית עבודות הג'ט גראוטינג בקו האדום במסגרת הרכבת הקלה בתל אביב. מדובר ב- 10 פרויקטים.
עבודות ג'ט גראוטינג למעבר שני TBM מתחת לנחל איילון. שם הלקוח: החברה הסינית CRTG- China Railway Tunneling Group..

בפרויקט חציית אילון, היה על החברה הסינית CRTG (שנבחרה  לבצע את החלק המערבי של הקו האדום) לחצות את תעלת האיילון עם מכונות הכרייה ה- TBM.

מדובר בתואי רווי תשתיות רגישות מסוגים שונים לרבות צינורות ניקוז, מערכת מסילות רכבתית פעילה (עבודה במרחק של מטרים ספורים מהמסילות, כשכל הזמן נמדדה השפעת העבודות על המסילה כדי לוודא שאין תזוזות מעל 4 מ"מ) ועוד. המשימה של ליפסקר ושות' הייתה לייצב את איזור החציה בכדי למנוע נזק  לקירות הדיפון ומסילות הרכבת במהלך עבודות המנהור.

חלון הזמנים היה מצומצם מאוד. בתעלת האילון הותקנו סכרים מיוחדים למנוע הצפה והיה הכרח לסיים את העבודה   עד החורף עקב סכנת הצפה.ליפסקר  תיגברה את ציוותי הביצוע ועבדה במתכונת חירום של 24/7 וסיימה בהצלחה את העבודה לפני בוא הגשמים, ומכונת ה- TBM חצתה את תעלת אילון.

בנוסף ביצעה החברה:
בלוק ג'ט גראוטינג עבור החברה הסינית הנ"ל, בפיר הרצל.
בלוקי ג'ט גראוטינג בתחנת קרליבך. שם הלקוח: JVדניה- סיבוס והחברה הסינית CCECC.
בלוקי ג'ט גראוטינג עבור 7 מנהרות קשר. שם הלקוח: החברה הסינית CRTG ביצוע של הבלוקים CP6 ,CP9 ,CP17 ,CP14 ועבור הJV של חברת דניה-סיבוס עם החברה הסינית CCECC ביצוע של הבלוקים CP21 .CP21A ,CP22

עבודות החברה בקו האדום היו מורכבות ומאתגרות מאוד. חלקן בוצעו לעומקים גדולים ( מעל 40 מטר) .בחלק מהאתרים תנאי קרקע התאפיינו בכורכרים קשים וחייבו עבודה קפדנית ומדויקת, בשתי משמרות .

כל הפרויקטים הושלמו בזמן ולשביעות רצון מזמיני העבודה.