ייצור ושיווק עוגני קרקע ומוצרים נלוים
חב' ליפסקר ושות' מייצרת ומשווקת מוצרי גיאוטכניקה שונים, שנוסו בהצלחה בפרויקטים של החברה ועומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ביצור וביצוע. מערך השרות שעומד לרשות לקוחות חב' ליפסקר ושות' כולל מפעל ממוחשב אוטומטי לייצור עוגני כבלים זמניים וקבועים.

יתרונות ייצור העוגנים הממוחשב
לעוגני הכבלים שמייצרים במפעל ליפסקר ושות' הגנה מקסימלית נגד קורוזיה עקב שימוש בציוד השחלה וגירוז מתקדם. הייצור הסדרתי של העוגנים הקבועים והזמניים נעשה כמעט ללא מגע יד אדם. המערכת חותכת את כבלי הפלדה לאורך הדרוש, מפצלת אותם לגדילים נפרדים, מגרזת את הגדילים בחומר נגד קורוזיה, מצופפת ומחזירה את הגדילים מחדש למידות הנדרשות של הכבל ומשחילה אותם לתוך צינורות העטיפה. כך מתקבלות איכויות גבוהות ביותר של הגנה נגד קורוזיה, שאינן ניתנות להשגה בתהליך ייצור ידני. טכניקה זו היא ייחודית, ומיושמת באירופה במפעלי החברות המובילות בתחום.

איכות המוצר
חב' ליפסקר ושות' מייצרת עוגנים בהתאמה מלאה לתקן האירופי, הגרמני והתקן הישראלי 940 חלק 4.2 שפורסם בחודש ינואר 2011 (יצחק ליפסקר היה שותף בצוות שעסק בכתיבתו). מערכת האיכות של החברה פועלת תחת תקן איזו 9001-2015 ומפוקחת באופן שוטף על-ידי מכון התקנים הישראלי.

תפוקות גבוהות
מספר קווי ייצור אוטומטיים הניתנים לתפעול בו-זמנית מאפשרים לספק ללקוחות החברה כמויות גדולות מאוד של עוגנים זמניים וקבועים במהירות רבה. תפוקות הייצור גבוהות ביותר (בהשוואה לייצור ידני). יתרון זה הוא משמעותי ביותר בתהליך ייצור עוגנים קבועים (שהוא מסובך ומורכב אף יותר).

יתרונם של עוגנים מתוצרת ליפסקר ושות'
הגירוז הפנימי המדויק של גדילי העוגן– מקנה לעוגן מתוצרת ליפסקר ושות' איכות ואמינות.
 המפעל מייצר עוגנים מוזרקים בדייס צמנטי או בתערובת אפוקסי באמצעות מערך הזרקה מיוחד, המבטיח את מילוי חלק התפיסה של העוגן ללא סדקים. זהו תהליך המשפר את איכות הגנת העוגן כנגד קורוזיה לבלי הכר. תהליך ייצור העוגנים כולו נעשה בפיקוח צמוד וקפדני של מהנדסי החברה החל משלב תכנון מבנה העוגן, ייצורו ועד למסירתו למזמין. חב' ליפסקר ושות' מעניקה שירותי תמיכה מקצועית ללקוחות משלב תכנון מבנה העוגן ועד להתקנתו בשטח.